Ha ha ha heh he!

2.0
Ha hah ah ahhhaaaa!

Det er det mest positive, der kan siges om denne film. Hvis du vil ha et godt grin, så skal du se xxx. Den er så overfladisk og dybt urealistisk, at man flækker af grin, når Vin Diesel gentagne gange hopper 20 meter op i luften på en motocross bike og lige har tid til at sparke en vagt ned fra et tårn, inden han lander perfekt. Vin Diesel kan ikke tages seriøst som skuespiller - ingen glimt i øjet, ingen charme - intet. Dog har han store muskler og tatoveringer, så hvis pigerne tænder på det, kan de da få lidt ud af det. Hans jokes falder fuldstændig til jorden, idet de lige så godt kunne være leveret af en zombie!
Og jo jo, der er da action, men det er action for dens egen skyld og scenerne er overdrevent lange og meningsløse. Nu skal man ikke være realisme-rytter (så ville mange film falde til jorden!), men det er svært at se sådan en film på dens egne præmisser, når alle skriger af grin - på nær teenage-drenge-nørderne, der kommer med det obligatoriske hø hø når afklædte babes vrider deres kroppe rundt på skærmen - som fyld for at dække over det totale menings-vakuum!
Men man skal jo slutte positivt: Soundtracket er godt. Bl.a. en fed sang m. Rammstein (de er med i filmens åbningssekvens!). Også Moby er med - men generelt er musikken meget hård. Men fed, hvis man er til den slags!

Og hvad fanden er der m. ham Das Gott??? Han irettesætter andre og klager over deres sprog! Måske skulle han lære at stave først! F.eks. er hans tysk forfærdeligt! Det hedder Der Gott eller bare Gott, hvis det altså er det eneste, ens fejlagtige opfattelse af sig selv kan få én til at skrive!
xXx