Storaro???

2.0
Hvordan kan du kan kalde BL film for prætentiøs film og samtidig rose Bleeder? Der hvor Bleeder arbejder med en infantil Pudovkin symbolik, som det store åbne landkort bag Kim Bodnia, da han får at vide, han skal være far og hans verden skrumper ind, er BL da fantastisk konsekvent i sin afpisning af al symbolik. Enhver der bare har gennemført et halvt års undervisning på Film&Medie kan da se at både vinduerne og tilbageblikkende er en postmodernistisk, ja nærmest symbol- forskræmt latterliggørelse af al symbolik. Og hvor er det lige at filmen tager sine karakter alvorligt??? Til slut??? Jeg var irriteret over filmen på grund af det modsatte, nemlig at den ikke turde tage sine karakter alvorligt og ikke brugte symbolikken til andet, end at snobbe ned og vise, den har krampagtigt styr på ikke at sætte næsen i vejret, men det kan være jeg skal gense den, hvis der er nogen, der kan opfatte den anderledes ...

Selvfølgelig er der og har altid været intellektuelle niveauforskelle blandt publikum, men det du erkender i dit indlæg, ville svare til at anklage ”Airplane” for at prøve at være en spændingsfilm ... BL er en gennemført parodi, ja en følelsesmæssigt travesti om du vil og det kan man lide eller ej. Og her deler vi samme mening, BL er en meget middelmådig film, men af helt andre årsager ... Men man skal da være meget ung for at kunne misforstå dette ... Jeg vover næsten ikke at tænke på, hvad du opfatter som subtil og tematisk konsekvent symbolik ...
Blinkende Lygter