Forkerte solbriller!

4.0
Den længe ventede Terminator 3 er endeligt kommet, men uden at imponere eller for at sætte nye standarder.

Arnold er atter engang tilbage som John Conners beskytter, men denne gang får han mere sved på panden.

Indholdsmæssigt er filmen en skuffelse i forhold til de to foregående terminator, da denne T3 kører i ring og fortæller absolut intet nyt, men mere af det samme som er kopieret direkte fra 2'eren.

Man bliver på intet tidspunkt grebet af noget, så al den spænding, intensitet, gys, musik og atmosfære udebliver denne gang. Selvfølgelig er filmen tempofyldt og underholdende og momentvis spændende, og det er også fint nok for mig, men alligevel var filmen en skuffelse, da jeg regnede og forventede lidt mere nyt, det er trods alt gået lang tid mellem 2'eren og 3'eren, og så får vi det hele serveret så forudsigeligt og samlebånds action så det batter.

Actionscenerne var til tider overbevisende i en ellers god produktion hele vejen, men hold da op hvor var nogle af scenerne morsomme og direkte latterlige, især de kampe der opstod mellem Arnold og Kristinna Loken. Derimod var Kristinna Loken for smuk til at være en robot, hun passede slet ikke ind, hverken skræmmende eller noget andet. Så har vi Arnold der har trænet meget under optagelserne for at IKKE at skuffe alle de fans rundt i verden.

Alt i alt en skuffende T3 som, som slet slet ikke kan hamle op med de to første film, kun underholdningen redder denne film.

T4 skulle være en realitet, HVIS T3 får succes, og det er den på vej til at gør. T3 har kostet godt og vel 180 millioner dollars, men det kan absolut ikke ses i filmen, det kunne jeg ihvertfald ikke.

En Jonathan Mostow film, som blandt andet står for den fantastiske "Breakdown".