tro det

3.0
Filmen er langtfra så slem, som traileren kunne få en til at tro. Jeg havde en glad forventning om at denne film ville være det værste lort i længe. Undskyld mig, Ang Lee er en mesterinstruktør, men historien virkede ret hjernelam. Derfor blev jeg positiv overrasket, da jeg så den. Historien gør sig nogenlunde på film, og man kan mærke, at Ang Lee virkelig havde lyst til at lave denne film. Trækplastret er uden tvivl Hulk. Den er faktisk ikke så dårligt lavet, som det lignede i traileren, at den var, men den overbeviser eller rykker langtfra grænser. (Gollum er stadig herren) Skuespillerne gør en nogenlunde indsats, Eric Bana er lidt anonym i hovedrollen og der er ikke meget kød på rollen. Efter min mening er Jennifer Connolys figur den mest realistiske og troværdige figur i filmen.
Det fede i filmen er uden tvivl den visuelle side, hvor Ang Lee virkelig er original. Han er ikke gået fra tegneserie til filmmediet, men lavet en herlig blanding. Især scenen hvor Josh Lucas bliver sprunget i luften virkede på sin egen måde hysterisk morsom på mig. Skuffelsen ved filmen er så, at jeg havde nok regnet med en stor actionfilm. Ganske vist er der gode scener i filmen, men ind i mellem bliver man dog træt af klippestieln, og man ville ønske, man bare kunne se et billede af hvad der skete. Ang Lee bruger meget tid på baggrundshistorien, er det er jo fint, men han bruger FOR lang tid. Filmen er for lang og man burde ved især slutningen havet diskuteret, om man ikke skulle skære noget væk, da slutningen er noget nonsens for os dødelige mennesker.
En særpræget, men ikke dårlig film, der uden tvivl får 4 stjerner, når den bliver set igen på dvd
Hulk