Målløs...!

6.0
Filmen er intet mere end fantasisk! Filmen er meget humoristisk og effekterne er bestemt ikke i bund! Havde ikke troet at filmen var SÅ god (gik i grunden ind for at se den pga. Orlando Bloom...)! Var også lidt skeptisk med hensyn til handlingen da jeg ikke er så meget for action. Men da filmen havde fået en ende, sad jeg og surmulede over at den var slut, hvilket jeg bestemt ikke havde troet. Jack Sparrow (Johnny Depp) er nok den mest humoristiske i Pirats, og Johnny Depp spiller rollen intet mere end fantastisk!
Will Turner (Orlando Bloom) er en hel del alvorligere end Jack Sparrow, da hans mission er at redde den smukke Elizabeth Swann (Keira Knightley) lever også meget godt op til sit efternavn, Swann, som den svane skønne Elizabeth. Elizabeth er guvernørens datter, som bliver taget til fange af den onde kaptajn Barbossa (Geoffrey Rush), som virkelig spreder skræk i livet.
Filmen er alt andet end krudt, kugler og blodtørstige pirater (som selvfølgelig også indgår), den er simpelthen et mesterværk, med kærlighed, dramatiske kampscener og skrækindjagende pirater.

Jeg kan ikke gøre andet end at rose skuespillerne til den helt store guldmedalje, for a have spillet deres roller ualmindelig godt!

Filmen er alt i alt, intet mere end et fantastisk eventyr, hvor fantasien virkelig bliver sat i gang. Derfor får den 6 stjerner af mig, for at være en af vores tids bedste film.