Uvidenhed

1.0
Det er da vist dig der er en dårlig læser. Hvilken uvidenhed er der i at skrive om det jeg skriver må spørge. Jeg har aldrig snakket om at Bruckheimer har eller ikke har været i melleøsten, så det har sku intet med uvidenhed at gøre. Men at du focuserer på det, viser jo bare hvor lidt du rent faktisk har fattet. Men de fleste ved vist også, at du ikke altid er lige skarp.

Du kan have ret til at mene at DU synes det er noget tåbeligt noget at skrive, men så passer det jo i ørvigt godt til filmen. Men at skrive at det er at prale med sin uvidenhed, beviser da mere noget om din uvidenhed. Har du stadig ikke fattet, at det var en ironisk kommentar til, at de tunge problemer som filmen omhandler løses som var det to børnehavebørn der have slået hinanden en enkelt gang. Hvis så tunge problemer kunne løses SÅ let, så burde problemerne i mellemøsten også kunne løses uden alt for store problemer (for at skære det ud i pap for dig). Men nu har du jo slet ikke set filmen, så tag lige og se den først. Men du kan sikkert godt lide den, den er nok lige til det niveau du kan klare. Og så spar mig for dine enfoldige dumsmarte bemærkninger. Hvis du har noget fornuftigt at sige, så hører jeg det gerne. Men gider ikke svines til at en som snakker om noget jeg slet ikke har skrevet om. Jeg har ikke sagt at Bruckheimer var bange for at tage til mellemøsten, så har du jo tydeligt ikke fattet pointen. Men det må jo være dig (og sikkert Das Gott) der læser det sådan. Jeg kan se at Nick og andre har fattet det.

Og ja, undskyld hvis JEG lyder dumsmart og sviner dig til, men håber den fiser ind.
Titans