Undskyld den sene henvisning

3.0
Tak til dig Thomas Bech for din storartede dissekering af mit indlæg. Jeg må jo enten ha' formået at gøre mig upopulær med min beskrivelse af min personlige opfattelse af Bourne Supremacy, eller også har du blot svært ved at læse indenad. Jeg formoder det første i og med du plejer at være ganske godt opfattende, når du selv skriver.

Om det er min måde at tilsætte sarkasme der piner dig, eller du blot har set dig sur på mig, fordi jeg tillader mig ikke at opleve kameraføringen i filmen, som denne verdens 8. vidunder, skal jeg lade være usagt. Dette er et film debatforum og som sådan, har jeg lov til at udtrykke min personlige holdning og oplevelse omkring Bourne Supremacy, en holdning som jeg deler med mange også en del af de anmeldere, som giver filmen en såkaldt "rød tomat" på Rottentomatoes.

Jeg var og er begejstret for Identity og er ikke blind for Supremacys kvaliteter. Faktisk var jeg blæst væk over traileren og filmen var absolut een af de jeg så mest frem til i år. Det ændrer ikke ved det faktum, at det er en film, som jeg ikke har lyst til at gense, da jeg ikke kan se andet formål med måden man har implementeret shakycam, end at generere forvirring og uoverskuelighed hos publikum i samtlige scener. Det kan umuligt være for at vi skal føle os hensat i Bourne's sko. Ja, det gi'r en intens følelse. Nej, jeg føler ingen glæde ved det!