En rigtig STORFILM!!!

6.0
King Arthur er en top klasses film af format. En film om krig, kærlighed, ære, tro og frihed. Nogle virkelige gode skuespillere, som er forholdsvis ikke så kendte men har dog alligevel spillet med i en del film. Dejlig at se Ioan Gruffudd virkelige folde sig ud i denne film. Rollen er perfekt til ham. Også selvfølgelig dejligt at se danske Mads Mikkelsen i sådan en film, frem for "En kort en lang" eller andren tøse film. Må da helt sikkert erkende jeg helst vil se ham som en rigtig ridder på hest og det hele, frem for som en bøsse.

Til Jer som dømmer Arthur til ser mærkelig ud, uden først at have set filmen, ja måske skulle I heller lade vær´med at komme sådanne udtalelser, før I har set filmen. Synes helt klart at Owen gør det godt som Ridder Arthur. Også godt at se ham i en noget anderledes rollen end som han pejler..

Til Lars som syntes der er dømt mandehørm...hmm... Er det ikke 7 dejlige ridder i lædder som spiller med i filmen...og en enkelt lille pige??? Må da sige at det lige så meget er en film i pigernes tegn end som drengenes.. Dertil skal det siges at det da er rigtig dejligt endelig at høre en dreng rose filmen. Har næsten kun læst om hvordan drengene syntes at den var "herre dårlig" og at der var for lidt sex osv. Selvom det er en "krigsfilm" kan pigerne skam også godt lide den.

Syntes Knightley spiller rigtig godt i King Arthur. Hun er knap så tøset i denne film. En virkelig dygtig skuespiller, som vi andre piger kun kan se op til, selvom hun ikke er mere end et par år ældre end jeg selv.

Endnu engang skal det siges at Ioan Gruffudd virkelig gør det godt i denne film, bare en skam han dør i den så han ikke kan være med i 2éren.. Men sådan gik historien jo også..
Virkelig synd at han dør, for han er rigtig lækker í netop denne film!!!

En virkelig storfilm!