death proof men ikke underholdnings sikker

3.0
Er generelt beundrer af hr. Tarantinos univers. Jeg synes godt om hans måde at bygge en god historie op. Derfor havde jeg også regner med at hans nye film var et sikkert hit for mig. Men nej hvor blev jeg skuffet! knap to timers gabende kedelige dialoger om alt og intet og mest af det sidste. Jeg har synes godt om hans brug af rundbords samtaler i andre film såsom reservoir dogs. Men her glider det ud i ligegyldigt sludder om hvem af pigerne der har gang i hvem og andet fnider fnader. Det første kvarter tænker man at det er jo klassisk Tino film. Men efter en halv time til 3 kvarter er luften gået af ballonen. De cool bemærkninger er alt for længst forduftet og tilbage er en konkurrence om hvem der kan sige f ordet flest gange i en sætning. Men så kommer et lysglimt med Russels entre. Den stakkels skuespiller forsøger virkelig at rede denne film fra fiasko. Men toget er kørt af skinnerne. Vil ikke afsløre noget for dem der ikke har set den. Men en film med 80% halv plat sludder og 20% action hvor den sidste del bliver alt for langtrukkent bliver en plage. Pigerne prøver at virke cool. Kan ikke lade være at tænke Malllory karakteren i Natural born killers. Men når ikke den karakter til sokkeholderne. Har jo læst at det er hans hyldest til blaxploitation og B film. Men der er væsentligt mere action i den slags omend skulespillet lacker. På den igen Tarantino! Her skal gives 3 stjerner 1 for Kurt Russel 2 for filmatiseringen og 3 for bilsammenstødet der egentligt er det eneste højdepunkt i denne C film
Death Proof