I want you to see what happens to heroes

5.0
The Devil's Reject's
af
Rob Zombie

Rob Zombie imponerede mig med sin debutfilm ”House of 1000 Corpses” som jeg fandt ganske god, The Devil Reject's skuffer absolut ikke, og er måske endda bedre end sin forgænger. The Devil's Rejects byder ligesom sin forgænger på bizarre scener og tortur af uskyldige mennesker, hvor de bliver nedgjort efter deres syge fantasier. Den indeholder også meget af den samme sorte humor som netop gør tingene mere udholdelige for brugeren, det fungerer vel som en slags brugervenlighed for tilskueren. Sherif Wydell spiller en stor rolle i filmen han har til rolle at fange de tre undslupne familiemedlemmer. Men han søger hævn og det ender med at blive personligt, han ænder med at være lidt af en anti-helt i mine øjne, da han er lige så sadistisk som skurkene i denne film, da han kun leder efter hævn og, kan sammenlignes med Django hvor han kun
tænker på sig selv. Der er ingen helte i denne film kun antihelte.

Handlingen udspiller sig som en fortsættelse af sin forgænger, ude på Familien fireflys gård i Texas.
Et hold betjente omringer gården, og begynder at skyde mod dem. Familiens moder bliver fanget mens resten undslipper. De advarer derefter Captain Spaulding (Sid Haig) for at sikre de ikke vil komme efter ham. Hvorefter de aftaler at mødes på et motel. Derefter vælger de at tage nogle uskyldige mennesker til gidsler, hvor efter de bliver nedgjort og tortureret.

The Devil's Rejects er som sin forgænger en hyldest til mange horror-film fra tresserne og halvfjerdserne.

Selvom The Devil's Rejects ikke er en fejlfri film, er den Absolut underholdene. Dialogen ligner noget Quentin Tarantino kunne have skrevet. Absolut en fed oplevelse, som jeg vil anbefale.
The Devil's Rejects