En af årets danske blockbustere! Rich Kids.

1.0
Rich Kids er intet mindre end en dansk film med en amerikansk titel, og det siger lidt om hvor uorginal og dum den er. Problemet med Rich Kids er at ALT i filmen er et problem! Det føles konstant som om den er lavet for at være hip og tjene penge, i stedet for at levere en eller anden form for sammenhængende historie? Filmen indeholder masser af scener af dyrt designer tøj og dyre biler.. en masse sniffen og snakken. Et stort problem man hurtigt opdager er at alle de unge skuespillere i filmen, ganske enkelt ikke kan spille skuespil for en krone! Men for mig at se er det største problem af alle at hele historien om de forsømmende forældre ikke virker realistisk overhovedet. Er filmens budskab at alle forældre som er velhavende er kapitalister og følelsløse væsner? Filmen udstiller de unge piger som ting der kun har seksuel interesse, og de unge herre er gennemført usympatiske, men det er jo som sagt meningen at vi skal opleve hvor forsømte de er.. Jeg køber det ikke et sekund! En ung knægt snakker på et tidspunkt med sin "kæreste" om at rejse væk fra det hele, efter han lige har kaldt hende en luder og har ligget og set pornofilm mens hun prøver at snakke om hendes følelser. Der er intet at relatere til, desværre har jeg en fornemmelse af at mange unge får filmen helt galt i halsen og måske enda lader sig indspirere af dette stykke junk som ikke fungere på noget som helst plan. En total unødvendig film med en masse dårligt skreve personer, spillet af en masse dårlige skuespillere og en manus-forfatter og en indstruktør der i sandhed burde skamme sig.
Rich Kids