Spider man

4.0
Kender man spiderman kender man den forrige historie fra de 3 forrige film. er man ÆGTE spiderman fan kender man denne.
De har fremlagt hirstorien helt perfekt og man glæder sig kun enu mere til opfølgeren. Der er seriøst ikke meget andet at sige, filmens action og humor er lige i skabet. DOG svigter den lidt og meget på nogle punkter. Den første er at jeg ikke selv synes dramet var særlig gennemført. synes direkte det gik for hurtigt og at det desvære (som typisk i nutidens film) ikke føltes i dybtegående. Det som om at dramet så som kærligheden mellem pigen og helten og den tragiske død af onkel ben bare er detalger der hurtig skal overståes. Måske kræver det vilke æjne der ser på det men jeg synes det var for lidt. og den største og ikke mindst skamfulle fejl i hele filmen er hovedrollen. Jeg håber seriøst at instruktørene komme over knæet og får sig en gigant røvfuld over at have taget en pop, twilight look a like, stithåret smart ass ind som peter parker. WTF LAVER I??? Det er udelukkende for at tiltrække piger der selv om de ikke kender historien har noget lækker og se på. DROP DET! Personligheden peter parker var på alle punkter (ud over humoren) Helt forkert. Man havde overn i købet tilføjet skater, vilket ville være smart at give som ærfaring til helten.... i en helt anden film! Han var ikke en der ville blive moppet eller trampet på i skolen. han ville tvært imod bliver over savlet af alle tøserne, ja faktisk fik jeg helt ondt af flash. Kæmpe fejl, utilgiveligt og frem for alt skamfuldt at byde en eller så udemærket skuespiller som jeg af egen skuespiller ærfaring sangtens ville have masser af tiltro til Har sku ondt af ham.

Men ellers fed spiderman film og glæder mig til den næste.
The Amazing Spider-man - 3 D