En Letfordøjelig men Alletiders Comeback!

4.0
Jeg har stor respekt til 'The Muppets', eftersom jeg voksede op med dukkerne. Og da jeg første gang fik at vide, at endnu en film var på vej, tja så vidste jeg at den måtte jeg bare se. Ærgerligt at den ikke fik biografpremiere, men så er det godt at Blockbuster også er til stede - hvis en film løber direkte over på DVD/Blu-ray (og så kan den også ses på VOD)! Endnu engang får underholdning et dejligt Twist med kombinerede elementer og andet letfordøjeligt til følge, hvilket gør at man bare ikke vil kunne kede sig undervejs. Desværre er grundhandlingen ikke så begejstrende, som den kunne have været. Filmen ligner alt i alt en gentagelse af noget vi har set i alle de andre film, som desværre får handlingen til at virke mindre nytænkende, som derudover trækker langt ned i vurderingen, hvis man havde forventet noget nyt. På den lyse side så fungere resten af indholdet på den originale fasong. For man kan jo ikke hade denne film. Det må jeg tilstå. Derudover gør filmen faktisk det at man helt får lyst til at gense de andre film, også selv om frustrationen over et par af de ret ujævne forgængere stadig hænger ved. 'The Muppets' er ikke en film der lover at udspille sig på en nyere moral end den vi har genset et par gange, men lader du dig falde for gentagelserne, så vil du garanteret heller ikke blive decideret skuffet eller sur over dem der også finder sted her, men faktisk indse at det endnu engang lykkedes for de dejlige figurer at frembringe en ganske sød og hyggelig film. Får fire velfortjente stjerner herfra!

Læs Filmanmeldelsen:
The Muppets