Skrækkelig flødebolleaction!

2.0
tjahh... BennyM kunne ikke have sagt det bedre (se side 3!)! Og det kan jeg heller ikke...

Det hele er så dumt og ligegyldigt at det skærer i gennem mag og ben! Dette er en umådelig tåbelig film, der faktisk er ringere end etteren der trods alt var lidt fornyende og sågar en anelse spændende den gang den ramte biograferne!!

Men den slående lighed mellem de to film og den irriterende Poul Walker, der spiller lige lovlig meget "hvid neger" ved også flittigt at bruge vendinger som "Aajt" og "Bro", trækker bestemt ikke op i karakteren! Skuespillet er altså også urimelig dårligt og hvis man nogensinde laver en 3'er med de samme skuespillere er det utilgiveligt!

Filmen gentager sig uafbrudt og som BennyM så elegant slog fast ser man hele tiden de famøse streetracere skifte gear! Hva er det seje ved det?!? Det hele er biljagt og ikke engang på det punkt kan den imponere. Ingen af jagtene er særlig spændende, overraksende eller sønderlig flotte og så er det hele så ensformigt at det virkelig bliver trættende i længden! Vil man se en god biljagt foreslår jeg at man henvender sig hos Will Smith og Martin Lawrence der med glæde vil give dig en sådan i "bad boys II!! Og når de forskellige racere sidder og snakker med "bad ass" jargon til sig selv i de larmende biljagte er det godt nok spøjst at de andre ræsere kan svare på det!? Selv de steder hvor det er meningen at man skal sidde med åben mund, nu tænker jeg bl.a. hvor en masse biler vælter ud af garagen og forvirrer politiet som åbenbart ikke er de hurtigste knallerter på havnen, af ren overvældelse og tænke: "Nøj, hvor er det her dog bare sejt... Åajt!" Kikser det! Intet er hverken spændende, godt eller noget i den dur... blot endeløse pinligt og uudholdeligt!

Jeg indrømmer at jeg ikke kedede mig under seancen og flere af kameravinklerne og effekterne var flotte og spændende, men jeg var godt nok heller ikke på noget tidspunkt særlig godt underholdt!! For at det ikke skal være løgn er den også røvforudsigelig, men det er jo nok heller ingen overraskelse!

Se filmen hvis du har mere end almindeligt meget benzin i blodet og holder af Brian-biler (no offense, Forceoffive... but you know the lingo, don't you!?) og tunede Nissan Skylines! Personligt så jeg den største glæde i det dejligt høje, og nok også let smagløse, antal af babes der rundhåndet var placeret over det hele i filmen! De er vitterlig så godt som den eneste grund til at jeg giver filmen hele 2 stjerner, hvilket er skrækkeligt at skulle sande, da en film virkelig skal være forfærdelig hvis man ser sig nødsaget til at kigge efter positive sider i sådanne bagateller!

Sjovt nok er alle politikvinder i denne slags film også mega lækre... Jeg har aldrig mødt en mega lækker politidame... hvorfor har jeg ikke det? Muligvis fordi sådanne ikke findes andre steder end i denne for hurtige og for furiøse actionbommert! Hæslig... is to be avoided!

"... And that's my two cents!!"
- Kent Brockman, "The Simpsons"
2 Fast 2 Furious